19. Dec 2016
Igor Fürst
Avtor: Igor Fürst

Excell ni več optimalna izbira za upravljanje s strankami!

Excell ni več optimalna izbira za upravljanje s strankami!

Katera je vaša idealna stranka? Verjetno tista, ki od vas nekaj kupi in je tako zadovoljna, da vas priporoči še znancu. A takšnih strank se ne pridobi čez noč. Lahko se sicer zanašate na impulzivne nakupne odločitve, a navdušenje stranke ni stvar naključja. Ključ do zgoraj opisane stranke je negovanem odnosu. Ta pa je seveda odvisen od poznavanja potreb stranke.

Kako dobro poznate svoje stranke?

Rek »v znanju je moč« še vedno drži. Danes informacije o strankah, ki so zbrane na enem mestu, lahko dostopne  in posodobljene, pomenijo konkurenčno prednost.

Zakaj?

Kot prvo zato, ker ogromno podjetij s strankami še vedno upravlja s pomočjo Excella. Z Excellom sicer ni nič narobe, a za to nalogo je preprosto slaba izbira.

Nekatere izmed njegovih pomanjkljivosti so nedostopnost podatkov za ostale člane prodajne ekipe, neažurnost, časovna potratnost in tudi slaba kvaliteta podatkov.

Prav zaradi truda, ki ga zahteva Excel, so poslovni podatki veliko podjetij neurejeni, razpršeni in zato nedostopni.

Žal večina še vedno ne uporablja orodij, ki bi jim pomagala odgovoriti na vprašanja kot so:

  • Kdo so najboljše stranke?
  • Se res osredotočamo na stranke z največjim prodajnim potencialom?
  • Kako več časa posvetiti strankam in manj birokraciji?
  • Kako lahko skrajšamo prodajne cikle, povečamo število realiziranih poslov in izboljšamo zvestobo strank?
  • Kako izboljšati sodelovanje med prodajo in marketingom?

Z  marketinško avtomatizacijo boste spoznali potrebe svojih strank

V kratkem video prispevku si oglejte, kako vam k boljšem poznavanju in upravljanju s strankami lahko pomaga orodje za marketinško avtomatizacija in CRM

 

 

 

 

 

MA vam pomaga, da se osredotočite na stranke z največ potenciala

Skušnjava, da bi vzpostavili stik s čim večjim številom podjetij je lahko velika. A ta pristop se ne splača in z njim tratite čas, ki bi ga lahko porabili za negovanje odnosov in sklepanje poslov.

Kako lahko torej izboljšate pristop in se osredotočite na stranke, ki jih najbolj zanimate:

  • Vse informacije o strankah – pretekle nakupe, zapisnike razgovorov, datume obiskov, vpogled v opravljene servise – združite na enem mestu.
  • Prodajni ekipi zagotovite dostop do podatkov in ne bo se več zgodilo, da bi stranki poskusili prodati nekaj, kar je nedavno kupila.
  • Stranke ocenite glede na to, kako se odzivajo na vaše prodajne aktivnosti. Točke lahko dodelite tistim, ki so se ravno prijavile v vaš novi demo, sodelovale na spletnem seminarju, si naložile vaš zadnji priročnik ali prebrale vaš blog.
  • Stranke z najvišjim številom točk so najbolj ogrete za nakup. Z avtomatizacijo jih predajte prodaji.
  • Z naprednim orodjem za vizualizacijo podatkov (npr. Microsoft Power BI) vse ključne podatke transformirajte v bogate in sporočilne tabele in grafe.
  • Pozabite na brezciljna sestankovanja – naj vas čaka osvežena tabela pred vsakim pomembnim dogodkom

Z enim klicem opravite večtedenski napredek  

Ne glede na vse moderne pristope k prodaji in marketingu je telefonski klic še vedno ključen prodajni adut.

Sedaj veste o strankah praktično vse, kar je potrebno za odličen prodajni nagovor. Pokličite jo, zahvalite se, ker berejo vaše novice ali sodelujejo na vaši strani. Morda recite kaj o skupnem znancu, če vas je ta povezal. Naj bo kratko, a potrudite se najdi skupno točko.

Po končanem sestanku ali klicu podatke o stranki vnesite v CRM sistem.  Pošljite ji ponudbo, če sta tako dogovorjena, nastavite si opomnik za nadaljnjo komunikacijo, kratke in jedrnate dogovore pa zapišite in tako tudi sodelavcem omogočite, da se pripravijo na morebiten sestanek s stranko.

Če stranka še ni zrela za prodajo o tem obvestite marketing, ki bo stranko ponovno uvrstil v negovalno kampanjo in jo ogreval do vašega naslednjega obiska.

Nazaj