Kako nagovorite PRAVE stranke in prodate VEČ in HITREJE!

Z marketinško avtomatizacijo lahko povečate število prodajnih priložnosti in gradite odnos s tistimi, ki imajo resnično potrebo za vaše rešitve, produkte ali storitve. Vodite stranko od prvega stika do nakupa.

Video
 

Privabite in identificirajte stranke

Spoznajte spletne navade svojih strank. Privabite več obiskovalcev na svojo spletno stran in jim sledite – videli boste, kdo se odziva, na kaj se odzivajo in kdaj.

PRIVABITE OBISKOVALCE

E-pošta & E-novičnik

Predpripravljene predloge, mobilnim napravam prilagojena oblika in A/B testiranje elektronske pošte so samo nekatere rešitve, ki bodo poskrbele, da bo stranka odprla vašo e-pošto in se nanjo tudi odzvala. Poskrbite, da ne boste dobivali zavrnjenih sporočil. Stranka namreč ne more prebrati pošte, ki je sploh ni prejela

PRITEGNITE OBISKOVALCE

Pristajalne strani in spletni obrazci

Vključite spletne forme na svojo spletno stran in tako komunicirajte s strankami. Tako boste na preprost način pridobili njihovo pozornost, rezultati vaših akcij pa bodo merljivi. V zameno za njihove podatke jim posredujte uporabno in strokovno vsebino. Odnos daj-dam bo koristen za obe strani.

PRITEGNITE OBISKOVALCE

Spletno sledenje

Anonimna stranka lahko preraste v prodajno priložnost. Raziskave govorijo, da kar 90 % obiskovalcev spletnih strani ob prvem obisku ni zainteresirana za nakup.  Zato je pomembno, da spremljate in usmerjate njen obisk od začetka do konca: preverite, od kod je stranka prišla na vašo spletno stran, katere strani je obiskala in kam je z vaše strani odšla.

PRITEGNITE OBISKOVALCE

Marketing na družbenih omrežjih

Spremljajte, kako se vlaganje v plačljive oglasne kampanje odraža na vašem prodajnem lijaku.  Dvignite prepoznavnost svoje blagovne znamke z objavljanjem na družabnih omrežjih.

Z orodjem MA lahko upravljajte svoje profile na vseh družabnih omrežjih. S sledilci delite različne vsebine, prisluhnete mnenju strank ter jim v realnem času tudi odgovorite.

Spoznajte potrošnika in izboljšajte odziv na kampanje?

Matrika nakupne poti, PDF
PRITEGNITE OBISKOVALCE

Optimizirajte vsebine za spletne iskalnike

 

Izboljšajte svoj položaj na spletnih iskalnikih in stranki odprite pot do vaših vsebin. Ne pozabite, če je vsebina kralj, je distribucija kraljica!

Marketinška avtomatizacija vam bo pri tem pomagala, saj meri, kako je vaša spletna stran rangirana v iskalnikih in analizira rezultate oz. vzroke za prikazano pozicijo,

Obdržite stranko in avtomatizirajte proces

Avtomatizacija vam omogoča, da glede na pretekle aktivnosti stranke določite stopnjo njene nakupne zrelosti in ji preko “negovalnih kampanj” posredujete vsebino, primerno njenim potrebam. Celoten proces je avtomatiziran, merljiv in povečuje učinkovitost v prodaji in marketingu.

Obdržite stranko in avtomatizirajte proces

Točkovanje potencialnih strank

Merite, kako se stranke odzivajo na vaše kampanje ter jih na podlagi rezultatov točkujte in razvrstite.

To vam bo olajšalo obravnavanje strank, ki izkazujejo različen interes za vaše rešitve. Merilo za točkovanje je lahko število prebranih blogov, naloženih priročnikov, odprtih poštnih sporočil in prijav na dogodek. Večji kot je interes, višje število točk ima stranka in bolj je pripravljena za zadnjo fazo nakupnega procesa – prodajo

Obdržite stranko in avtomatizirajte proces

Negujte odnos s strankami z negovalnimi kampanjami

Z negovalnimi kampanjami lahko začrtate in avtomatizirate upravljanje z vašo stranko na njeni nakupni poti. Stranke tako pripeljete do točke prodajne zrelosti in nakupa. Negovalne kampanje zagotavljajo visok odziv s strani vaših strank, saj jih dosežejo ob pravem trenutku, na pravem mestu in s pravo vsebino.

Obdržite stranko in avtomatizirajte proces

Povežite marketing in prodajo

Razvrstite stranke glede na stopnjo prodajne zrelosti in samo tiste z največjim potencialom predajate prodaji. Zrele prodajne priložnosti predajte v roke prave osebe – o novi prodajni priložnosti jo obvestite z avtomatičnim e-sporočilom.

Merite, analizirajte in izboljšujte

Analitika je najboljša politika, če delate račun za nazaj in radi gledate naprej! S celovitim pregledom nad aktivnostmi raziščite, katere taktike so učinkovite in katere ne.

Merite, analizirajte in izboljšujte

Poročila o učinkovitosti in povrnitvi investicije

Na preprost način oblikujte različna poročila, ki vam bodo v realnem času podala informacijo o učinkovitosti vaših akcij.