Združite ju, marketing in prodajo! Se obrestuje.

Preberite si, katere izzive rešuje sodobni marketing
in kako prispeva k povečanju prodaje.

Pridobivanje prodajnih priložnosti in upravljanje z njimi

Ustvarjajte nove prodajne priložnosti s »push« in »pull« komunikacijo

Marketinško informacijski sistemi (MIS) omogočajo »pull« komunikacijo s stranko. To pomeni, da stranka sama najde pot do vas. Z različnimi orodji lahko optimizirate uporabniško izkušnjo na vseh točkah stika s potencialno stranko: na družbenih omrežjih, v spletnih iskalnikih, na vaši spletni strani itd., tako da stranka z iskanjem informacij sama najde vaše podjetje. V drugi sklop pa sodijo orodja za »push« način komunikacije, na primer za pripravo in izvajanje e-mail kampanj, e-novičnikov, webinarjev ipd., s katerimi vi stranki ponudite zanimive in uporabne vsebine.

Z negovalnimi kampanjami ogrejte stranko do nakupa!

Vodič, Različne vrste negovalnih kampanij, PDF
Pridobivanje prodajnih priložnosti in upravljanje z njimi

Avtomatizirajte procese, pozabite na ročno delo in dvignite učinkovitost

MA omogoča zajem podatkov o strankah preko spletnih obrazcev, ki jih lahko umestite na različne vsebine, na primer na video posnetke, priročnike, prijave na e-obvestila in na različna pojavna okna. Preko spletnih obrazcev od stranke pridobite podatke, ki jih potrebujete za ustrezno segmentacijo in izvajanje »negovalnih kampanj«. Z njimi iz nekvalificiranih strank razvijete stranko, ki ima resničen prodajni potencial.

Pridobivanje prodajnih priložnosti in upravljanje z njimi

Ocenjujte stranke in se osredotočite na tiste z visokim potencialom

Ocenjevanje strank omogoča, da jim dodelite numerično vrednost, ki ustreza njihovemu vedenju na spletni strani ali e-mailu. Če stranka na primer naloži nov dokument, dobi ustrezno število točk. Ko doseže zadostno, vnaprej določeno in med marketingom ter prodajo usklajeno število točk, je prodajno zrela.  V tem primeru se odgovorni osebi v prodaji avtomatično pošlje e-sporočilo, ki lahko takoj prične z zaključevanjem posla.

Optimizacija tržnih kampanj

Kampanje lahko  načrtujete vnaprej – marketinško informacijski sistemi (MIS) avtomatizira koordinacijo, planiranje, izvajanje ter merjenje kampanj.

Testirajte in optimizirajte – A/B testiranjte različno zasnovana e-sporočila in ugotovite, kakšna sporočila pri strankah dosegajo najboljši odziv.

Dodajte sporočilom malo osebnega pridiha – prilagodite vsebine vsaki stranki posebej ter poslana e-sporočila ali naslove naslovite poimensko.

Zasedite najvišje pozicije na iskalnikih – z MA orodji optimizirajte vsebine svojih spletnih strani in povečajte možnost, da stranka najde vašo informacijo na spletnih iskalnikih, vi pa izboljšate obisk in konverzijo na spletni strani.

Družabna omrežja izkoristite za dvig prepoznavnosti – stopite v neposreden stik s stranko in sodelujte v številnih razpravah.

Spoznajte obiskovalca vaše spletne strani – spremljajte spletno pot obiskovalca na strani in imejte vpogled v rešitve in storitve, ki si jih je obiskovalec na vaši spletni strani ogledal in ga zanimajo.

Dvig učinkovitosti v prodaji in marketingu

Čas je denar – z avtomatizacijo ga prihranite

MA zagotavlja časovne prihranke, ki nastanejo zaradi avtomatizacije pri:

  • pripravi in pošiljanju vnaprej pripravljenih vsebin,
  • avtomatičnih objavah na družabnih omrežjih,
  • avtomatičnem pošiljanju e-obvestil v primeru, ko pride do določenega dogodka.
Dvig učinkovitosti v prodaji in marketingu

Izboljšajte ROI marketinških akcij

MIS lahko veliko pripomore k hitrejši povrnitvi investicije na različne načine:

  • s segmentacijo strank,
  • z avtomatizacijo pri upravljanju prodajnega lijaka,
  • s pravočasno distribucijo vsebin, ki jih stranka potrebuje in s podatki v realnem času
Dvig učinkovitosti v prodaji in marketingu

Združite marketing in prodajo

Izboljšano sodelovanje med marketingom in prodajo je velika koristi, ki jo prinaša MA. MA zagotavlja, da se prodajni predstavniki osredotočajo na prave potencialne stranke, ter krajša prodajne cikle. Vsi podatki o stranki so zbrani na enem mestu – prodaja ima vpogled v interese stranke in lahko ukrepa v realnem času. Marketing in prodaja morata skupaj določiti cilje in strategijo, kako jih bosta realizirala. Tako je vloga obeh oddelkov jasno določena, s tem pa tudi odgovornost za doseganje rezultatov.

Podatki in analitika

Pridobite vpogled v uspešnost kampanj v realnem času

MA zagotavlja podatke v realnem času. Tržnikom omogoča, da:

  • ocenjujejo učinkovitost akcij in predlagajo ukrepe za izboljšave ter
  • razporedijo finančne in časovne vire tja, kjer pričakujejo najboljše rezultate.

Poročila in njihovo obliko si lahko pripravite glede na vaše potrebe in ciljno skupino, ki jim je poročilo namenjeno.