Vse, kar potrebujete za uspešno prodajo. Na enem mestu!

Z orodjem za upravljanje odnosov s strankami (CRM) boste imeli celovit vpogled v stranke v realnem času, povezali boste ključne poslovne procese in tako izboljšali uporabniško izkušnjo ter  dvignili učinkovitost dela v marketingu in prodaji.

Celovit vplogled v stranke v realnem času

Ne glede na velikost podjetja imajo prodajni predstavniki eno skupno lastnost – želijo biti najboljši«. Pri tem je ključno, da imajo na voljo orodja, ki jim omogočajo pregled nad strankami in prodajnimi priložnostmi.

Upravljanje s kontakti – vpogled v pretekle prodajne aktivnosti, komunikacijo, kontaktne osebe in interne razprave, vezane na stranko.

Upravljanje s priložnostmi – podatki o opravljenih nakupih, pogodbah in konkurenci omogočajo učinkovito spremljanje in hitrejše zaključevanje prodajnih priložnosti.

Vpogled v prodajne rezultate – določanje in spremljanje prodajnih metrik v realnem času omogoča ustrezno ukrepanje in izboljšave.

Prodajna odličnost celotne skupine – omogočite prodajnim predstavnikom dostop do podatkov. Ekipe, ki prodajajo skupaj, tudi zmagujejo skupaj.

Kako nagovorite PRAVE stranke in prodate VEČ in HITREJE!

Video
 

Pregledno upravljanje s strankami

Zgradite svoj prodajni stroj, ki bo stranko hitreje ogrel do stopnje nakupa in vam dvignil prihodke.

Upravljajte z »leadi« – z negovalnimi kampanjami vodite stranko od prvega klika ali sestanka vse do končne prodaje. V realnem času in na enem mestu zagotovite sebi in svoji ekipi vpogled v potrebe vaših strank – in ustrezno prilagodite prodajno taktiko.

Avtomatizirajte marketing – marketinška avtomatizacija (MA) vam omogoča, da svoje prodajne aktivnosti usmerite samo na priložnosti s pravim potencialom – prodali boste več in hitreje.

Imejte prodajne podatke na dlani – zagotovite si ustrezne podatke v pravem trenutku in tako izboljšajte učinkovitost v marketingu in prodaji.

Upravljajte s partnerji – zgradite in okrepite svojo partnersko mrežo s podatki v realnem času. S partnerji delite skupne naloge, cilje, dogovore in pregled nad projekti v varnem okolju, ki bo pod okriljem vaše blagovne znamke.

Optimizacija človeških in finančnih virov

Čas je denar. Sistem za upravljanje odnosov s strankami omogoča, da naredite več vsako minuto in vsak dan.

Mobilnost – z orodjem za upravljanje odnosov s strankami (CRM) transformirajte svojo mobilno napravo v prodajno pisarno. S pomočjo mobilne naprave pridobite vpogled v poslovne podatke o stranki, upravljajte s prodajnim priložnostmi, vnesite ključne podatke in spremljate svojo realizacijo, pa naj si gre za naloge ali pa doseganje prodajnih rezultatov.

Delotoki in potrjevanja – z uporabo grafičnih elementov lahko z »drag & drop« funkcionalnostjo na preprost način oblikujete in avtomatizirate poslovne delotoke. Uvedete lahko fleksibilen sistem potrjevanja in tako brez nepotrebnih zamud potrdite na primer dodatne popuste ali nepredvidene stroške.

Integracija z e-pošto –vnesite naloge, sestanke ali kontakte v obstoječo e-poštno aplikacijo in zapisali se bodo tudi v vašem CRM-ju. To pomeni, da vam ni treba spreminjati utečenega načina dela, dvignili boste le svojo produktivnost.

Z negovalnim kampanjami ogrejte stranko do nakupa!

Vodič, Različne vrste negovalnih kampanij

Pri odločanju zaupajte podatkom in dodajte kanček svoje intuicije

Na poti od ideje do izvedbe ima zagotovo največjo vrednost spreminjanje podatkov v izvedljive ideje, ki so dostopne vsem in od vsepovsod.

Poročila in pregledne plošče – pregledne plošče omogočajo pregled nad vašim poslovanjem v realnem času. Izdelajte poročila za lastne potrebe ali potrebe vodstva.

Prodajne napovedi – natančne, preproste za izdelavo in hitro pripravljene napovedi vas prisilijo, da dobro premislite svoje strateške usmeritve in njihovo realizacijo.