Ni potrebno, da vse naredite sami!

Naše storitve najlažje ponazorimo z avtomobilom. Avtomobil (marketinška avtomatizacija in CRM) potrebuje gorivo (vsebine) za pogon, upravlja ga izkušen šofer, lahko tudi prostoročno (najem marketinške platforme), od povezav med elementi motorja (integracije z ostalimi poslovnimi sistemi) pa je odvisno njegovo delovanje.

Zunanje upravljanje sistemov za marketing in CRM

Sisteme lahko »najamete kot storitev« in tako ostanete osredotočeni na tisto, kar najbolje znate – vaše poslovanje! Za vse ostalo bomo poskrbeli mi.

V primeru, da se odločite za »najem kot storitev« smo vam na voljo kot desna roka vaše ekipe. Na delavnicah bomo skupaj določili strateške poslovne usmeritve, preučili, kako jih lahko skupaj dosežemo, si postavili merljive cilje in vam predstavili najboljše globalne poslovne prakse, prilagojene vaši situaciji.

Marketinška avtomatizacija in CRM vam ne bosta prinesla rezultatov čez noč ali do »konca naslednjega prodajnega cikla«. Gre za srednjeročen projekt, zato se ga je potrebno lotiti  sistematično in napredovati z majhnimi koraki.

Zunanje upravljanje sistemov za marketing in CRM

Kaj vključuje paket "Zunanje upravljanje"

  • Zasnova in izvedba »negovalnih kampanij«
  • Vpeljava sistema za točkovanje strank
  • Oblikovanje spletnih obrazcev in pristajalnih strani
  • Oblikovanje in optimizacija elektronske pošte ali e-novičnika
  • Analiza nakupne poti potrošnika
  • Integracije z vodilnimi CRM sistemi in marketinškimi orodji
  • Vsebinski marketing
  • Spletna analitika
  • Poročila o učinkovitosti kampanij in povrnitvi investicije
  • Marketing na družabnih omrežjih
  • Zasnova in upravljanje plačljivih digitalnih kampanj
  • 360 pogled na stranko – vsi podatki o stranki na enem mestu (finančni podatki, kontakti, pogodbe…)

Samostojno upravljanje sistemov za CRM in MA

Prvih 100 dni bomo preživeli skupaj. Po uvajalnem programu pa boste samostojno upravljali z MA platformo.

Tako kot raketa največ energije potrebuje na začetku, je tudi pri MA in CRM-ju prva faza najbolj zahtevna. Zato vam predlagamo, da sodelujemo vsaj prve tri mesece vpeljave. Pomagali vam bomo osvojiti potrebno znanje, vam predstavili najboljše prakse, potem pa se lahko odločite za samostojno upravljanje sistemov.

Individualni seminarji in tedenske delavnice so priložnost za redno in odprto komunikacijo med našim tehničnim svetovalcem in vašo marketinško ekipo ali posameznimi zaposlenimi.

Samostojno upravljanje sistemov za CRM in MA

Kaj vključuje paket "Samostojno upravljanje"

  • Odprli vam bomo račun ter prenesli kodo za sledenje obiska na vašo stran.
  • Vaš obstoječi sistem CRM bomo sinhronizirali s platformo MA.
  • Obstoječe ali nove vsebine in podatke bomo prenesli v sistem MA.
  • Z vami bomo oblikovali spletne obrazce in pristajalne strani.
  • Zasnovali bomo e-mail kampanje, prečistili in ustrezno segmentirali baze in avtomatizirali negovalne kampanje za pridobivanje novih potencialnih strank.
  • Pomagali vam bomo zasnovati sistem za upravljanje s potencialnimi strankami.
  • Določili bomo sistem za ocenjevanje ogretosti potencialnih strank ter pogoje, ki morajo biti izpolnjeni, da lahko stranko predate v prodajo.
  • Zasnovali bomo poročila, ki jih boste potrebovali, da boste imeli vpogled v učinkovitost kampanj.
  • Naučili vas bomo samostojno upravljati s sistemom

Tehnična pomoč in strateško svetovanje

Ne glede na to, kako se boste odločili sodelovati z nami, vedno vam bomo na voljo.

 

Skupaj bomo spremljali vaše rezultate, dobili boste predloge za izboljšave in optimizacije. Naši strokovnjaki vam bodo pomagali pri razvoju in implementaciji strategije, s katero boste dosegli zastavljene cilje. Predstavili vam bomo najboljše prakse in jih ustrezno umestili v vašo tržno strategijo.

Svetovalec za tehnična vprašanja vas bo obveščal o novostih in izboljšavah v orodju MA, saj boste tako oblikovali tudi nove prodajne taktike. Nanj pa se boste lahko obrnili tudi ob morebitnih tehničnih težavah, ki se pojavljajo ob uporabi aplikacij.

Vsebinski marketing

Kaj sploh je vsebinski marketing? Vsak e-mail, tvit, spletna stran, video ali opis rešitve so primeri vsebine. Vsebinski marketing pa pomeni kreiranje vsebine z visoko dodano vrednostjo, ki bo potencialni stranki pomagala pri nakupni odločitvi.

Zagotovite si vsebine, ki polnijo vaš prodajni lijak

Kako vam lahko pomagamu pri pripravi vsebin, ki dajejo rezultate?

  • Pomagamo vam prepoznati potrebe vaše stranke v različnih fazah nakupnega procesa.
  • Nudimo vam celotno ekipo, ki je potrebna za pripravo odličnih vsebin.
  • Oblikujemo vsebine, ki so prilagojene različnim komunikacijskim kanalom in imajo merljiv učinek.
  • Poskrbimo za ustrezno distribucijo vsebin.
  • Pomagamo vam pripraviti uredniški koledar in tako poskrbimo za ustrezen ritem produkcije vsebine.
  • Recikliramo vaše vsebine – to pomeni, da po obsegu večje vsebine razbijemo v manjše kose in druge formate.