Proizvajalci, distributerji in trgovci na drobno morajo za boljšo konkurenčnost iskati cenovno najugodnejše transportne poti in hkrati izpolnjevati vse zahteve strank na področju storitev.Načrtovanje poti mora biti uravnoteženo z nizkimi stroški in izvrstnimi storitvami ter upoštevanjem tisočih možnosti za dostavo in prevzem blaga ali nudenje storitev glede na želje strank.

Infor Route Planning, komponenta rešitev Infor Supply Chain Management in Infor Transportation Management, omogoča nenehno izboljšavo načrtovanja transportnih poti in ustvarjanja takšnih poti, ki so osredotočene na stranke in so hkrati cenovno učinkovite.

Infor Route Planning pomaga upravljati številne potrebe strank in graditi najboljše transportne poti za lastna ali najeta vozila. To doseže z usklajevanjem različnih dejavnikov, na primer z upoštevanjem:
• časovnih oken med dostavami,
• časa dogovorjenih dostav,
• nakladalnega in razkladalnega časa,
• ujemanja med vrsto blaga in vozilom ter,
• z dodelitvijo voznika.

Napredno načrtovanje transportnih poti

Z zmogljivimi možnostmi za analizo transportnih poti vam Infor Route Planning omogoča:
• določitev ustaljenih ali glavnih poti,
• usklajevanje območij, kjer se nahajajo stranke,
• ter določanje velikosti voznega parka in
• analiziranje pogostosti storitev.

Poleg tega je možno spremljati vpliv na spremembe v strategiji transportne dejavnosti, kar olajšuje določanje dejanskih uvedb sprememb. Infor Route Planning s pomočjo naprednih orodij omogoča stranki:
• vzpostaviti svoj osnovni načrt,
• prilagajati glavne poti in
• ustvarjati nove poti, kot narekujejo nove poslovne razmere.

Med izvajanjem same poti pa vam s posebnimi funkcijami omogoča:
• izdajanje navodil voznemu parku,
• spremljanje izvedbo,
• obveščanje disponentov o morebitnih težavah,
• prilagajanje načrtov in
• merjenje storilnosti.

Enostavnejše in stroškovno učinkovitejše razporejanje vozil in servisov

Rešitev uporablja posebne algoritme in načine za vnos podatkov, ki omogočajo enostavno usmerjanje vozil, s čimer je možno upravljati z znanjem svojih zaposlenih. Seveda lahko kreirate tudi poti, ki so namenjene le servisnim storitvam in ne vključujejo dostav ter večkratne obiske več lokacij za izpolnitev storitve.