POVEJ.MI – odgovor na eno samo vprašanje – prav tukaj in prav v tem trenutku:

»Bi priporočili našo storitev nekomu svojemu znancu ali prijatelju?« Vprašanje, ki ga bo takoj po opravljeni storitvi prav vsak razumel – s pomočjo razuma in srca! Odgovor seveda ni vedno docela preprost, vendar prav vedno iskren in resničen, saj čustev, ki začnejo prevevati potrošnika neposredno po opravljeni storitvi, ni moč nadzorovati ali brzdati. Zato mu velja prisluhniti in celo tvegati s preprostim podvprašanjem: »Zakaj bi mu storitev bodisi priporočili bodisi ne?« Kako širiti zadovoljstvo in zaupanje je torej odslej sila preprosto!

Deset oprijemljivih stopenj na potrošnikovi lestvici zadovoljstva

10-stopenjska lestvica zadovoljstva je enostaven in s svojo širino zelo precizen inštrument merjenja zadovoljstva, saj ponuja potrošniku precej večjo možnost izbire ter na intuitiven način zvabi iz njega ustreznejšo oceno, razpeto med čisto desetko in nezadostno ničlo. Preprost, praktičen in nazoren merski sistem prinaša v proces ocenjevanja zadovoljstva merilo, ki zadane do nianse natančno potrošnikovo občutenje: pozitivna osemka ima denimo še kar nekaj rezerve, da bi postala neponovljiva in ultimativna pozitivna desetka! In še bi lahko naštevali …