HelpDesk za prijavo napak ter sporočanje sprememb

Naročnikom je na voljo služba za prijavo napak ter sprememb. Naša HelpDesk služba vam je tako na voljo preko telefona in elektronske pošte vsak delovni dan od 8:00 do 16:00 ure, izven delovnega časa pa lahko svoje zahteve prijavite direktno v spletno aplikacijo ali pa v primeru vzdrževanja 24×7 direktno inženirju v pripravljenosti.

HelpDesk služba bo prevzela vaš klic, zabeležila problem, ter ga skladno z določili pogodbe posredovala inženirju odgovornemu za odpravo napake.

HelpDesk kontaktna številka: + 386 1 5855 500

Ponudimo lahko tri različne načine pomoči

Pomoč preko oddaljenega dostopa  (SD–ServiceDesk)

Za zagotavljanje pomoči preko oddaljenega dostopa, predlagamo uporabo licenčne programske opreme slovenskega priznanega ponudnika – ISL online. V namen zagotavljanja pomoči predlagamo sočasno  povezavo do namizja naročnika, ter povezavo preko »chat« pogovornega kanala.

Pomoč preko telefona

V bolj kompleksni situaciji lahko dodamo še telefonski pogovor, da odprava napake poteka hitreje. Pomoč preko telefona je namenjena uporabnikom, ter ponavadi v začetni fazi predstavlja prvi kontakt. Kasneje se uporabniki večkrat odločijo za pomoč preko oddaljenega dostopa, kjer ponudnik lahko prevzame nadzor nad računalnikom, ali pa le spremlja delo naročnika.

Pomoč na delovnem mestu

V kolikor je težava bolj kompleksne narave, se tehnik oglasi na lokaciji. Omenjene težave so ponavadi povezane z odpovedjo strojne opreme, z odpovedjo omrežja, ali z nezmožnostjo priklopa strojne opreme na interno LAN povezavo, ki bi omogočila oddaljeni dostop. V Sloveniji smo prisotni na treh lokacijah, v Ljubljani, Mariboru in Celju in se lahko hitro odzovemo na problem.