Storitve upravljanja aplikacij strankam S&T prinašajo široko območje rešitev: od gostovanja aplikacij, oddaljenih operacij do storitev upravljanja aplikacij.

Ena od prednosti uporabe teh storitev je zagotovilo za trajno razpoložljivost in optimalno delovanje ključnih poslovnih procesov.

Naloge in odgovornosti so jasno in vnaprej določene v pogodbi o nivoju storitev (SLA), kjer ponudnik jamči za hitre reakcijske čase, poznavanje procesov in preglednost stroškov.

Takšno partnerstvo vam omogoča, da se osredotočite na poslovne potrebe in zahteve vaše programske opreme/rešitve, mi pa bomo poskrbeli za zanesljivo varno okolje ter povezljivost v svetovni splet. V kolikor bo vaša aplikacija na voljo širši množici končnih uporabnikov vam nudimo tudi klicni center (ServiceDesk), ki bo vašim uporabnikom nudil telefonsko ali oddaljeno pomoč pri uporabi aplikacije. Po potrebi lahko aplikacijo za vas tudi razvijemo in skrbimo za potrebne popravke in spremembe.

Oddaljena pomoč uporabnikom (SD – ServiceDesk)

Obstoječi klicni center (ServiceDesk) nudi podporo več kot 10.000 končnim uporabnikom pri uporabi aplikaciji, ki gostujejo v naših podatkovnih centrih. Klicni center primarno nudi pomoč končnemu uporabniku preko telefona, lahko pa se z orodji za oddaljen dostop poveže s končnim uporabnikom ter mu preko prenosa zaslona nudi pomoč na njegovi delovni postaji.

Zunanje izvajanje in podpora procesom

Certificirani in izkušeni strokovnjaki omogočajo upravljanje vseh ključnih sklopov informacijskega sistema. Poleg standardnih administrativnih storitev, ki zagotavljajo normalno delovanje programske opreme, nudi S&T Slovenija tudi napredne storitve, ki zagotavljajo hitrejše delovanje, izboljšujejo varnost, preprečujejo možnost izpadov in omogočajo gospodarnejšo izrabo obstoječe strojne in programske opreme. S&T Slovenija to znanje in izkušnje ima in to mu priznavajo tako vendorji, kot tudi naročniki.