EN
SI

IT vzdrževanje

Obvladujemo in širimo znanja, imamo izkušnje s celotne informacijske infrastrukture ter poslovnih informacijskih sistemov in partnersko sodelujemo z več kot 30 svetovnimi proizvajalci informacijskih tehnologij. Zato lahko vzdržujemo celotne sisteme odgovorno, dosledno in s hitrimi odzivi.

IT vzdrževanje

S&T je v dejavnosti vzdrževanja in zagotavljanja delovanja informacijskih sistemov prisoten že več kot 20 let. V teh letih smo pridobili številne izkušnje v načinu zagotavljanja kakovostnega vzdrževanja. Zgradili smo informacijski sistem, ki podpira naše procese, da smo lahko hitri in odzivni ter da je naše izvajanje storitev pregledno. Naša služba Centra za podporo uporabnikom skrbi, da je vaš klic prijazno sprejet in kar najhitreje posredovan v izvedbo. Izkušene ekipe strokovnjakov z različnih področij informacijske infrastrukture in poslovnih sistemov so na voljo 24 ur dnevno, da pogodbenim strankam zagotavljajo najvišjo kakovost storitve in najhitrejšo odpravo napake. V primeru hujših napak imamo organizirano notranjo drugostopenjsko podporo svetovalcev in pogodbeno dogovorjene eskalacijske poti do tehnične podpore principalov, kar omogoča, da skupaj kar najhitreje najdemo rešitev problema ali začasne možnosti za nadaljevanje delovanja kritičnih sistemov.

 

Informatika je danes sestavni in nepogrešljivi del podpore poslovanju.

Informacijski sistem mora delovati hitro, zanesljivo in v zadovoljstvo poslovnih uporabnikov. Ta cilj lahko dosežemo s pravilno načrtovanim in uvedenim sistemom ter primernim vzdrževanjem celotne informacijske infrastrukture od omrežja do poslovnih informacijskih sistemov. Zaupajte to nalogo za to specializiranemu in usposobljenemu zunanjemu partnerju.

Celovit pristop

Obvladujemo in negujemo znanja in izkušnje s celotne informacijske infrastrukture ter poslovnih informacijskih sistemov, zato lahko vzdržujemo celotne sisteme.

Tradicija in izkušnje

Imamo dolgoletne izkušnje v vzdrževanju najkompleksnejših sistemov.

Številne reference največjih slovenskih podjetij in organizacij z vseh področij dokazujejo, da smo vredni zaupanja.

Partnerski odnos z več kot 30 proizvajalci

Imamo partnerske pogodbe o medsebojnem sodelovanju in pomoči z več kot 30 dobavitelji informacijske tehnologije z možnostjo eskalacije težjih problemov in z možnostjo neposredne tehnične podpore pri proizvajalcu.

Strokovnost naše podpore

Več kot 100 računalniških certificiranih strokovnjakov za informacijsko infrastrukturo različnih profilov z dolgoletnimi izkušnjami ter dodatno veliko število različnih strokovnjakov za različne poslovne informacijske sisteme.

Sodoben in hitro odziven klicni center

Naša centralna služba za sprejem klicev in razporejanje je urejena in hitro odzivna. Uporabljamo

sodoben informacijski sistem za vodenje klicev, podporo reševanju problemov, spremljanje in poročanje – z možnostjo neposrednega dostopa naročnikov prek interneta.

Zaloga rezervnih delov

Lastna zaloga rezervnih in nadomestnih delov, ki jo dopolnjujemo na podlagi pogodbenih obveznosti.

Regijska prisotnost

Kot del S&T skupine smo prisotni na celotnem območju srednje, vzhodne in južne Evrope, zato lahko zagotavljamo vzdrževanje tudi zunaj meja naše države.

Številne poslovne koristi

V kolikor vzdrževanje IT sistemov zaupate izkušenemu partnerju, boste zagotovo  podaljšali življenjski cikel opreme in sistemov, ter razbremenili svoje operativne službe s tem pa jim omogočili osredotočenje podpori lastnemu poslovanju.

Poslovne koristi pogodbenega vzdrževanja

  • povečanje zanesljivosti in razpoložljivosti informacijskih sistemov,
  • večja učinkovitost delovanja sistemov,
  • osredotočenje vaše operative podpori lastnemu poslovanju,
  • boljša izkoriščenost opreme in poslovnih rešitev,
  • podaljšanje življenjskega cikla opreme in sistemov,
  • predvidljivi stroški vzdrževanja,
  • boljše obvladovanje tveganj,
  • razmejitev odgovornosti za funkcionalno delovanje informacijskega sistema posameznih sklopov oziroma storitev IT.

Storitve vzdrževanja strojne opreme

  • zagotavljanje razpoložljivosti in odzivnosti usposobljenih strokovnjakov,
  • razpoložljivost rezervnih delov in nadomestne opreme,
  • storitve diagnostike in odprave napak na lokaciji naročnika,
  • preventivno vzdrževanje,
  • vodenje postopka za reševanje zahtevnejših problemov pri proizvajalcu,
  • tehnične izboljšave,
  • nadzor na daljavo,
  • izdelava in vzdrževanje dokumentacije za vzdrževani sistem,
  • izdelava mesečnih in letnih poročil.

Storitve vzdrževanja programske opreme in sistemov

  • zagotavljanje razpoložljivosti in odzivnosti usposobljenih strokovnjakov,
  • storitve diagnostike in odprave problemov v delovanju na lokaciji naročnika,
  • tehnična podpora,
  • analiza incidentov in predlogi za spremembe v sistemu (angl. problem management),
  • sistemska administracija in preventivni pregledi delovanja,
  • vodenje postopkov stopnjevanja intenzivnosti (eskalacij) reševanja zahtevnejših problemov pri proizvajalcu,
  • oddaljeni dostop in monitoring sistemov naročnika,
  • dobava in nameščanje popravkov programske opreme,
  • zagotavljanje redne dobave novih različic programske opreme,
  • izdelava in vzdrževanje dokumentacije za vzdrževani sistem,
  • izdelava mesečnih in letnih poročil.

Pogoji vzdrževanja

S pogodbenim vzdrževanjem svojim strankam zagotavljamo strokovne storitve z razpoložljivostjo naših inženirjev 24 ur dnevno/365 dni na leto. S hitrimi odzivnimi časi 1–4 ure in zagotavljanjem časa popravila (strojne opreme) ali namestitvijo nadomestne opreme povečamo zanesljivost in učinkovitost delovanja sistemov. S ponovno vzpostavitvijo razpoložljivosti sistemov po predhodni okvari poskrbimo za boljšo izkoriščenost opreme in poslovnih rešitev. Skupaj s stranko stalno usklajujemo, načrtujemo in nadziramo vse naše aktivnosti.

Ne glede na izbrano informacijsko infrastrukturo pa vam lahko zagotavljamo visoko zanesljivost in razpoložljivost poslovnih aplikacij in storitev po najvišjih kriterijih, vsako uro in vse dni v letu.

Ponosni smo, da upravičimo zaupanje naših strank

Ksenija Montani
Pomočnica direktorja za področje informacijske tehnologije

V Službi za IT Lekarne Ljubljana smo odgovorni za skladno, razpoložljivo in zanesljivo delovanje ter razvoj informacijsko-komunikacijskega sistema, ki je razvejan na skoraj 60 različnih lokacij v Ljubljani s širšo okolico in še dlje.

Preberite več

Kontakti

Imate vprašanje za nas?

Z veseljem vam bomo prisluhnili! Kontaktirajte nas tako, da:

POKLIČITE NA

+386 1 5855 200

OZIROMA NAM PIŠITE NA

info@snt-iskratel.si

ALI